Welkom bij TK Home Solutions (voorheen Thyssenkrupp Home Solutions)

Skip Navigation

MAX Home: voorspellend onderhoud voor trapliften.

MAX Home® stelt nieuwe normen in de beschikbaarheid, betrouwbaarheid en veiligheid van uw traplift. Onze S200 traplift maakt gebruik van een cloudondersteunde serviceoplossing, waardoor we continu technische gegevens kunnen monitoren. Ons serviceteam kan proactief ingrijpen om storingen te voorkomen door een technieker ter plaatste te sturen nog voordat de storing kan optreden. Uw traplift blijft daardoor maximaal beschikbaar.

Daarnaast biedt onze service de mogelijkheid om de functionaliteit van de traplift op afstand te controleren. Familieleden en verzorgers kunnen zo, indien gewenst, toezien op het gebruik van de lift, voor extra gemoedsrust.

Als onderdeel van TK Elevator, een van de grootste fabrikanten van trapliften en huisliften wereldwijd, hebben wij het principe van voorspellend onderhoud geïntegreerd en geperfectioneerd met onze MAX technologie. Dit heeft geleid tot de speciaal aangepaste MAX Home® oplossing voor trapliften, waarmee wij garanderen dat u thuis mobiel blijft.

Proactief en efficiënt serviceproces – MAX Home
Vroege foutdiagnose door 24/7 real-time data-analyse
Probleemoplossing door technische dienst en indien nodig een afspraak op locatie
Vertrouwen in uw traplift dankzij proactieve service

Geniet van het goede MAX-gevoel - uw voordelen

  • Nauwkeurige diagnose: Continue monitoring en beveiliging via 24/7 realtime data-analyse.
  • Maximale veiligheid: Vroegtijdige foutdetectie en directe actie door servicemonteurs bij storingen.
  • Beste beschikbaarheid: Tijdige herkenning en aanpak van ongeplande onderbrekingen.
  • Voorspellende service: Overstap van reactief naar proactief en anticiperend onderhoud met MAX.

Hoe helpt MAX Home u?

Met MAX Home:

  • MAX Home® houdt voor u de lift in de gaten. Een onderhoud of storing wordt meteen in kaart gebracht. Indien nodig worden onderdelen meteen besteld.
  • De technieker komt bij u langs voor het onderhoud of met de juiste oplossing. Hij heeft ook de nodige onderdelen mee.

Zonder MAX Home:

  • Uw traplift heeft onderhoud nodig of u heeft een storing.
  • U belt naar de servicedienst om een afspraak in te plannen.
  • Het onderhoud of de storing wordt intern gemeld. Wij gaan aan de slag met een interne diagnose.
  • Eerste bezoek van de technieker. Indien nodig worden onderdelen besteld.
  • Tweede bezoek van de technieker en implementatie van de oplossing.

Vraag uw gratis informatiepakket vandaag nog aan

Vraag uw gratis informatiepakket vandaag nog aan

Stuntmaand! Enkel in de maand juli bieden we traplift aan soldenprijzen aan.

Wij ontvangen graag uw gegevens:
Gelieve hier uw voornaam in te vullen
Gelieve uw naam in te vullen
Gelieve uw telefoonnummer in te vullen
Gelieve uw e-mailadres in te vullen
Gelieve hier uw e-mailadres in te vullen

Please confirm the legal notice

Wij hebben uw gegevens goed ontvangen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Wij hebben uw gegevens goed ontvangen en nemen binnenkort contact met u op om uw situatie te bespreken. Zo kunnen wij u de juiste informatie toesturen of u een afspraak geven met één van onze adviseurs om even langs te komen bij u thuis.

Hebt u intussen nog vragen? Bel ons dan op ons gratis telefoonnummer 0800 94 365.